Интервью


Як специфіка реторт-упаковки обумовлює її розвиток

Попит на реторт-пакети сьогодні перевищує пропозицію. Задовольнити потреби ринку в реторт-упаковці перешкоджають логістичні, цінові чинники, а також специфіка виготовлення цього типу гнучкої упаковки. Українська компанія «Ітак» – один із лідерів ринку гнучкої упаковки – має виробничі потужності, технології, засоби контролю якості та безпеки, які необхідні для виготовлення сучасних реторт-пакетів.
Подробнее

Аспекти вибору самоклеючих матеріалів та клеїв. Досвід Avery Dennison в аналізі завдань призначення етикеткових матеріалів

Самоклеючі матеріали та клеї для етикеток становлять єдину систему. Її успішне функціонування залежить від багатьох чинників, які потрібно аналізувати при виборі рішення. Про вплив деяких основних факторів на результат вибору матеріалів розповіла Валерія Юрлова, регіональний представник компанії Avery Dennison (США) в Україні та країнах Балтії
Подробнее

Халяльним продуктам потрібна халяльна упаковка або як «Терра-Пак» сертифікував скотч та стретч-плівку

Поки експортоорієнтовані компанії розпрацьовують нові логістичні шляхи доставки товарів, «Терра-Пак» отримав халяльний сертифікат на пакувальні матеріали. Що це означає? Тепер виробники халяльної продукції можуть пакувати її у сертифіковані по стандарту «Халяль» пакувальні матеріали. World of Packaging дізнавався, як проходила сертифікація у директора «Терра‑Пак» Ростислава Дем’яновича та головного технолога Миколи Поради.
Подробнее

Компанія «Київхліб» відновила постачання в регіони

Компанія «Київхліб» – найбільший в Україні виробник хліба та хлібобулочних виробів – повністю відновила роботу регіональної мережі. Про це повідомляє пресслужба підприємства.
Подробнее

Дрогобицька солеварня збільшила обсяги виробництва

Із зупинкою виробництва найбільшого в Європі заводу з виробництва солі «Артемсіль» в Україні виник ажіотаж і дефіцит цього товару. Дрогобицька солеварня, яка залишилась фактично єдиним в Україні виробником солі, працює на повну потужність
Подробнее

«Колись наш бізнес здавався мені можливістю для самореалізації, а нині – це просто життєва необхідність»

У 2013 р. Андрій та Наталія Коваль створили у Харківської обл. на місці напівзруйнованого тваринницького комплексу фермерське господарство «Юпітер» (ТМ «Пані Юпітер»). Цей бізнес став для їхньої сім’ї відповіддю на питання, де знайти якісні молочні продукти. До початку війни тут жило понад 600 корів та телят, вироблялося молоко «екстра» гатунку і перероблялося. В інтерв’ю нашому виданню Наталія розповіла, з якими труднощами довелося зіткнутися господарству та як змінився його робочий ритм після 24 лютого.
Подробнее

Ростислав Дем’янович, директор «Терра-Пак»: ми не ставили виробництво «на паузу» і здійснюємо доставку у всі регіони України

Сьогодні багато бізнесів не можуть продовжувати діяльність у районах бойових дій. Оскільки наші основні виробничі потужності розташовані у Львівській області, ми не могли дозволити собі зупинити виробництво: потреба у пакувальних матеріалах, які виготовляє «Терра-Пак», зберігається
Подробнее

Геннадий Довгань, маркетинг-директор ГК «Новые Продукты». Развитие сегмента крафтового пива

На мировом рынке крафтовое пиво вышло за рамки рыночной ниши и сформировало сегмент, емкость которого ежегодно увеличивается. Как украинский потребитель воспринимает крафтовое пиво, какие факторы формируют спрос и какие тренды влияют на развитие сегмента – проанализировал Геннадий Довгань, маркетинг-директор ГК «Новые Продукты»
Подробнее

Новые решения для рынка гибкой упаковки

Тенденции экономической эффективности, экологичности, улучшения функциональных свойств упаковки тесно связаны и обуславливают друг друга. В направлениях, заданных этими тенденциями, ведет разработки компания «Итак». О новых решениях компании планирует вывести в промышленном масштабе, рассказала Наталья Бевза, директор по качеству и сертификации ООО «Итак»
Подробнее

Павел Замотаев, ХГ «Консалтинг». Практическое применение ПЭТ

Сформировавшееся за последнее время понимание того, что полимерам (и в их числе – ПЭТ) необходимо дать шанс на возрождение для многократного использования, которое не только освободит от мусора окружающую среду, но и приведет к уменьшению выбросов парниковых газов, экономии энергии и ископаемого сырья, – позволяет надеяться на существенный прогресс в этом направлении
Подробнее

Елена Туржанская, руководитель представительства Windmöller & Hölscher в Украине, о концепте влагостойких бумажных мешков

Бумажные клапанные мешки с защитой от влаги – один из реализованных концептов упаковки для сухих продуктов. Все влагостойкие бумажные мешки, представленные на рынке, имеют одну общую черту: они производятся на оборудовании Windmöller & Hölscher
Подробнее

Роман Харитонюк, директор ООО «Кронес Украина» о перспективах технологии асептического розлива

Основные драйверы роста применения технологии асептического розлива – требования пищевой безопасности и повышения ресурсосбережения в ходе производства продуктов. Инновации в оборудовании для розлива направлены на внедрение решений, соответствующих данным требованиям
Подробнее

Сергей Клюев, руководитель проекта «Полиэтиленовая упаковка» компании ООО «Ретал Днепр»

Украинский рынок групповой упаковки из термоусадочных пленок для напитков остается несформированным. Факторы, стимулирующие и сдерживающие развитие рынка мультипаков, проанализировал Сергей Клюев, руководитель проекта «Полиэтиленовая упаковка» компании ООО «Ретал Днепр»
Подробнее

Александр Музалёв, директор по развитию ООО «Палп Милл Принт»

Условия для ведения предпринимательства на рынке упаковки из плоского картона изменились. Предприятия пересматривают стратегии своего развития с учетом глобальных трендов. Некоторые аспекты рыночной ситуации проанализировал Александр Музалёв, директор по развитию ООО «Палп Милл Принт»
Подробнее

Андрей Носов, директор представительства Tosaf в Украине

Рынок суперконцентратов (мастербатчей, masterbatches) развивается одновременно с ростом спроса на конечную продукцию из полимерного сырья. Мастербатчи позволяют улучшить как производственный процесс, так и качественные характеристики готовой продукции из полимеров. О тенденциях, стимулирующих выведение новых добавок, рассказал Андрей Носов, директор представительства компании Tosaf в Украине
Подробнее