Компанія МХП підписала договір купівлі-продажу акцій з акціонерами, які володіють понад 41% статутного капіталу Uvesa – одного з лідерів на ринку іспанської харчової промисловості у сфері виробництва мʼяса птиці.
ITC Packaging об'єднала відокремлювані, «перероблювані на 100%» пластикові та картонні компоненти, щоб розробити термоформовані стакани CombiCup для гарячих і холодних, готових до вживання напоїв і молочних продуктів.
За ініціативи компанії Marko Pack 10 квітня в Києві відбудеться щорічна конференція «М’ясний бізнес & Соуси та приправи», цільовою аудиторією якої є керівники м’ясопереробних підприємств, директори з якості, технологи, начальники відділів закупівель, головні інженери, представники ритейлу, дистриб’ютори, постачальники м’ясної сировини, інгредієнтів, обладнання та пакування.
Компанія Xaar оголосила про свою нову «Технологію надвисокої в'язкості», яка забезпечує високу якість флексографічного друку, знижує собівартість відбитка та мінімізує поглинання фарби на гофрованих поверхнях.
Компанія Dow оголосила про придбання частки в акціонерному капіталі компанії Xycle, яка базується в Роттердамі і є піонером у галузі передових технологій переробки відходів, разом з інвесторами ING, Invest-NL, Polestar Capital та Vopak. Це є важливою віхою в постійному прагненні Dow перетворити пластикові відходи на цінні матеріали та прискорити розвиток економіки замкненого циклу для пластмас шляхом подальшого збільшення та диверсифікації доступу до сировини з замкненим циклом переробки
Навесні минулого року Спілка молочних підприємств України підписала Меморандум порозуміння з Європейською молочною асоціацією (EDA). Головним проєктом Комітету є Дорожня карта євроінтеграції молочного сектору України. Це масштабна інструкція для галузі на шляху до спільного ринку та членства в ЄС. 27 лютого, відбулася вступна зустріч, присвячена розробці Дорожньої карти. За словами координаторки Комітету з євроінтеграції Єлизавети Святківської, європейські учасники одноголосно підтвердили свою готовність підтримувати українських молочників на шляху до спільного ринку.
Компанія Orkla Suomi випробовує високобар'єрну паперову обгортку від UPM Specialty Papers для свого бренду Panda Milk Chocolate, маючи намір збільшити частку відновлюваної сировини у своєму пакувальному портфелі, зберігаючи при цьому придатність до вторинної переробки.
У 2025 р. РІА «Марко Пак» і Національний університет харчових технологій продовжують співпрацю зі спільного висвітлення актуальних питань розвитку харчової промисловості.
ExxonMobil, Alico та Kuraray спільно розробили високоефективний термоусадочний бар'єрний пакет для захисту свіжого м'яса від кисню та вологи, не покладаючись на ПЕТ або PVDC.
Відновлений завод «Росинка» на Шулявці у Києві відкриється у травні 2025 року. Його новий власник, ексдепутат Київради В’ячеслав Супруненко, поверне у продаж солодку воду «Росинка», мінералку «Софія Київська» і випускатиме комбучу.
DS Smith розробила спеціальне картонне рішення з шістьма ручками для скляних пляшок органічного пива Martins Brewery, призначене для простого, але незабутнього розпакування з математичними головоломками всередині.
Компанія Aptar Closures випустила комбіновану систему клапанів і стопорних кілець з «безконтактним дозуванням без протікання», орієнтовану на ринок багаторазових контейнерів для напоїв.
Україна та Німеччина досягли домовленості про використання додатка до міжнародного сертифіката для ввезення (пересилання) молока, молочних продуктів та продукції, отриманої з молока. Це стало можливим завдяки співпраці Держпродспоживслужби України та Федерального міністерства продовольства і сільського господарства Німеччини (BMEL), повідомляє пресслужба Європейської Бізнес-Асоціації.
19 лютого 2025 р. в Києві відбулася щорічна бізнес-зустріч «Хлібопекарський бізнес», на якій зібралася спільнота професіоналів у сфері виробництва хлібобулочних і борошняних кондитерських виробів. Це традиційне місце для обміну досвідом між виробниками хлібопекарської галузі та налагодження зв’язків зі спеціалістами ритейлу, постачальниками технологій, обладнання та пакування.
Єдиний в Україні незалежний міжнародний професійний дегустаційний конкурс Favorite Food&Drinks оголошує про старт сьомого сезону. Конкурс продовжує свою місію з розвитку харчової індустрії через виявлення неупередженими професіоналами високоякісних харчових продуктів та забезпечення їхньої присутності на ринках ритейлу та ГоРеКа України.