5 грудня 2024 р. в Києві на конференції «Технології здорового харчування» зібралася спільнота професіоналів у сфері виробництва продуктів харчування і напоїв, щоб обмінятися досвідом, знайти нові ідеї для своїх виробництв і налагодити зв’язки із постачальниками технологій, обладнання та пакування.
14 листопада 2024 р. в Києві спільнота професіоналів у сфері виробництва напоїв зібралася на щорічній бізнес-зустрічі «Напої України». Це традиційне місце для обміну досвідом між виробниками напоїв і налагодження зв’язків зі спеціалістами ритейлу, постачальниками технологій, обладнання та пакування.
З жовтня спільнота професіоналів у сфері виробництва молочної продукції зібралася на щорічному бізнес-форумі «Молочна індустрія. Морозиво» в Києві. Це традиційне місце для обміну досвідом між виробниками молочної продукції та налагодження зв’язків зі спеціалістами ритейлу, постачальниками технологій, обладнання та пакування.
За ініціативи компанії Marko Pack 4 вересня в Києві відбувся щорічний захід «Кондитерський бізнес 2024». За багато років ця бізнес-зустріч зарекомендувала себе як дійсно ефективна платформа для обміну досвідом і пошуку нових можливостей для FMCG-компаній, постачальників інгредієнтів, технологій і пакування, а також представників ритейлу.
За ініціативи компанії Marko Pack 6 червня в Києві відбулася щорічна міжнародна конференція Packaging Innovations 2024. За багато років цей захід зарекомендував себе як дійсно ефективна платформа для обміну досвідом і пошуку нових можливостей для FMCG-компаній, ритейлу та виробників пакування.
11 квітня в Києві за ініціативи Marko Pack Agency відбулася конференція «М’ясний бізнес & Соуси та приправи» для виробників м’яса, м’ясної продукції, соусів і приправ, спеціалістів ритейлу та постачальників технологій і пакування.
8 лютого в Києві відбулася щорічна бізнес-зустріч «Хлібопекарський бізнес» для виробників хлібобулочної та кондитерської продукції, спеціалістів ритейлу та постачальників технологій і пакування.
30 листопада в Києві відбулася щорічна бізнес-зустріч «Напої України», яка за багато років стала традиційним місцем зустрічі виробників напоїв, спеціалістів ритейлу, дистриб’юторів, постачальників технологій та пакування.
12 жовтня в Києві відбулася щорічна бізнес-зустріч «Молочна індустрія», яка за багато років стала традиційним місцем зустрічі виробників молочної продукції, спеціалістів ритейлу, дистриб’юторів, постачальників технологій та пакування.
7 вересня в Києві відбулася щорічний захід «Кондитерський бізнес», який за багато років став традиційним місцем зустрічі виробників кондитерської продукції, спеціалістів ритейлу, постачальників технологій та пакування. Цільова аудиторія: керівники кондитерських компаній, директори з розвитку, начальники відділів закупівель, директори з маркетингу, директори з якості, фахівці ритейлу, технічні директори та начальники виробництв, головні технологи, постачальники технологій, обладнання та пакування
31 травня в Києві вже в дев’яте проходила конференція Packaging Innovations, під час якої розглядалися тенденції ринку пакування, вимоги до упаковки в умовах війни, сучасні підходи до збирання та переробки відходів упаковки і тренди дизайну упаковки. Також відбулася дискусія щодо того, як зміниться вітчизняний пакувальний ринок у зв’язку зі вступом України до ЄС.
16 березня в Києві відбулася щорічна бізнес-зустріч «Хлібопекарський бізнес» для виробників хлібобулочної продукції, спеціалістів ритейлу та постачальників технологій і пакування
9 лютого в Києві проходила щорічна бізнес-зустріч «Напої України» для виробників напоїв, спеціалістів ритейлу та постачальників технологій і пакування. Під час заходу розглядалися тенденції світового та вітчизняного ринків напоїв (БАН, пива, соків), досвід успішного створення брендів, а також сучасні технології виробництва, розливу та пакування напоїв.
17 листопада в Києві проходила щорічна конференція «Кондитерський бізнес», під час якої експерти проаналізували, як війна вплинула на вітчизняний кондитерський ринок, розглянули світові тренди, сучасні технології виробництва й пакування кондитерських виробів, а також нові маркетингові рішення.