Статті журналу


Український виробник ПП-відер «Тривіта» (TM Prime Box) продовжує розвиток



Швидкість виконання замовлень упаковки для харчових продуктів у часи війни ще більш актуальна, ніж у мирні часи. Тому компанії пакувальної галузі, які сьогодні відновили роботу, працюють задля відновлення і безпеки країни. Prime Box – одна з таких компаній. Про її роботу та плани розвитку розповіла Наталя Меньщикова, операційний директор компанії «Тривіта» (TM Prime Box)

Цілі незмінні, задачі – відкориговані

У структурі виробництва, розподілення і продажів промислової продукції первинна упаковка стала частиною технологічних процесів. Тому постачальник упаковки, який здатен своєчасно надати виробнику продукту упаковку належної якості в потрібних обсягах стає довготривалим партнером. Саме таке надійне партнерство має на меті компанія «Тривіта» (TM Prime Box), яка спеціалізується на виготовлені пластикових відер із поліпропілену методом лиття під тиском. Виробничі потужності підприємства розташовані в м.Дніпро. Нажаль, плани розвитку компанії зазнали змін з моменту російського нападу на Україну. «Із перших днів збройної агресії ми одразу зупинили виробництво, тому що склалася ситуація великої небезпеки та невизначеності, – згадує Наталя Меньщикова. – Підприємство не працювало до середини березня,  коли почали з’являтися запити на нашу продукцію. Це пов’язано з постійною потребою в продуктах харчування, особливо в умовах, коли багато виробництв харчової промисловості та супутньої їй пакувальної галузі опинилися в ситуації або зупинки виробництва, або його перенесення у  більш безпечні регіони. Звичайно, більшість наших співробітників працювали віддалено, на робочі місця на підприємство виходили тільки за потреби, щоб не наражатися на небезпеку».

Поступово на основі аналізу запитів від постійних клієнтів, моніторингу можливостей нових замовлень компанія побачила перспективу відносної ритмічності замовлень. Після нетривалої паузи в квітні, яка була потрібна українським виробникам, щоб визначитися з можливостями продовження роботи, у травні замовлення відновилися і навіть активізувалися, що дозволило «Тривіта» (TM Prime Box) вже планувати виробництво.

Гнучко керувати, щоб допомагати

Завдяки політиці з керування запасами, підприємство мало достатні запаси матеріалів, щоб швидко відновити виробництво упаковки. «Нам вдалося виконати замовлення клієнтіві доставити їх. Наші клієнти були вдячні, що ми змогли це зробити достатньо швидко за таких складних для всіх умов, коли була порушена напрацьована стабільність логістичної структури. До того ж, не тільки зазнала змін організація взаємодій з клієнтами, але й зв’язки з багатьма великими замовниками були втрачені, бо вони опинилися в зонах окупації, – розповідає про ситуацію Наталя Меньщикова. – Та попри всі складнощі, з кожним нашим клієнтом ми знаходимо зручні для нього форми взаємодій. Наприклад, клієнт може отримувати нові замовлення, при цьому поступово здійснювати розрахунки частинами за раніше отриману продукцію. Завдячуючи такому гнучкому підходу, клієнти повертаються, приходять нові замовники».

Клієнтоорієнтованість як базовий принцип роботи «Тривіта» (TM Prime Box) була сформована з 2019 р., коли підприємство і вся структура компанії були реорганізовані з урахуванням нових вимог ринку та змін у структурі попиту на пластикову упаковку. «Завдяки інвестиціям ми за два роки модернізували виробництво і структуру управління компанією, – підкреслює Наталя Меньщикова. – Вдалося мінімізувати ризики браку, за рахунок того, що ми ретельно збирали і систематизували вимоги всіх клієнтів щодо якості упаковки, і поетапно вдосконалювали наш технологічний процес, щоб ці вимоги задовольнити». Правильність таких кроків підтвердили результати продажів та зростаюча кількість нових замовників. Щоб надалі розширювати ринки збуту, компанія розробила програми вдосконалення портфелю пропозицій.

Плани з насичення ринку

Із програм довгострокового розвитку Prime Box, які були прийняті й розпочаті до війни, деякі продовжують втілюватися і сьогодні. Наприклад, проекти виготовлення нових форм ємностей. «На щастя, вітчизняні підприємства, які є нашими партнерами в цих проектах, не постраждали, тому ми поступово реалізуємо наші плани, і найближчим часом очікуємо нові прес-форми, – розповідає Наталя Меньщикова. – Також перспективний проект – це відра з IML-етикеткою, який поки що тимчасово призупинений. Але його ми обов’язково продовжимо, як тільки складуться більш сприятливі ринкові умови, які впливають на рівень попиту на IML-технологію. У першу чергу – це фінансова можливість замовників. 

Ми бачимо, що багато компаній, які навіть знаходяться в не досить безпечних регіонах, намагаються продовжувати діяльність, хоча б частково. Спостерігається відновлення жвавості ринку як у плані повернення боргів, так і в замовленнях нової продукції. Навіть ті компанії, скажімо в Харкові, або Запоріжжі, які з питань безпеки ще не відновили виробництва, все одно на зв’язку і планують повернутися до роботи найближчим часом».

Можливості асортиментної лінійки

Prime Box на сьогодні має асортиментну лінійку відер в діа­пазоні ємностей 1-21 л, які комплектуються кришками та ручками. Близько 80% замовлень на упаковку компанії – для харчової продукції. Поступово зростає кількість зацікавлених замовників, які виготовляють лакофарбові матеріли, вироби для будівництва та ремонту. Щоб надати клієнтам додаткові переваги для зручного та надійного пакування продукції, компанія включила в плани розвитку втілення технології виготовлення тари під запаювання.

ПП-відра великої ємності – це можливість товарних виробників охопити нові сегменти збуту своєї продукції. У складні часи сьогодення знизився попит в секторі HoReCa, але зріс попит у секторі організованого громадського харчування. Наприклад, вкрай нагальним стає питання постачання харчових продуктів до пересувних кухонь, які обслуговують харчування колективів тимчасово переміщених громадян, дітей, тероборони, військових. Пластикові відра як первинна упаковка можуть бути успішно використані не тільки для молочної продукції та соусів, але й для інших продуктів різної консистенції – від сухих і порошкоподібних до в’язких. Поліпропілен, як найбезпечніший з точки зору харчової безпеки полімер, надає можливість прямого контакту харчових продуктів різного рівня агресивності з пакувальним матеріалом. Окрім того, порожня тара після споживання продукту перетворюється на зручні ємності для різноманітного використання у побуті впродовж тривалого часу.

Ми не змушуємо клієнта чекати

«Ми маємо власні джерела безперебійного постачання ПП-сировини надійної якості, тому здатні швидко виготовити замовнику необхідні об’єми відер потрібних ємності, рівня прозорості, кольору. Підкреслю, що завдячуючи надійності сировинної бази, у нас виключені проблеми з дефіцитом продукції, – наголошує Наталя Меньщикова. – Серед планів подальшого розвитку – додатково до національної сертифікації на відповідність нашої упаковки вимогам якості та безпечності, отримання сертифікатів на відповідність міжнародним стандартам. Це необхідно, бо спрощує для наших клієнтів процедури експорту. Наша мета – розвиток довготривалого співробітництва. Тому ми всіляко розвиваємо наше вміння чути та розуміти клієнта. Ми не кажемо у відповідь на запит клієнта, щоб він почекав кілька тижнів, – ми готові виконати його завдання вже зараз.

Сьогодні ми всі, разом із нашою країною, проходимо важкий шлях, виявляємо свої недоліки та переваги, щоб успішно рухатися далі».