Anuga 2025 побила попередні рекорди – понад 8 тис. експонентів зі 110 країн представили свої експозиції. Більш ніж 145 тис. відвідувачів із понад 190 країн ознайомилися з новинками та налагодили нові ділові контакти.
Україну на Anuga 2025 представляло одразу два Національні стенди, чотири Колективні й індивідуальні експозиції. Цьогоріч уперше понад 100 компаній-експортерів презентували агропродовольчий потенціал України.
«Це дуже важливо, що у такі складні для України часи плідна співпраця між українськими організаціями державного та приватного секторів, підсилена швейцарською підтримкою, сприяє розвитку експорту агропродовольчих продуктів з України, побудові нових партнерств та підтримці довгострокової співпраці між українськими експортерами та міжнародними покупцями, а також візуалізації України на харчовій карті світу, представники країн якої обов’язково були на міжнародній виставці харчових продуктів і напоїв «Ануга». Це показує для всіх українців та іноземців, що агропродовольча галузь робить надзвичайно важливий внесок у розвиток економіки України та в практиці показує на міжнародній арені стійкість та відновлення України», – наголосив Тарас Висоцький, заступник міністра економіки, довкілля та сільського господарства України.
Національний стенд України з експортерами органічної продукції організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії.
У ньому взяли участь 7 компаній – ТОВ «Катанзаро Євразія» (Alta Kraina), ТОВ «Органік Мілк» (Organic Milk), ТОВ «Терра», ТОВ «Панфрут Україна» (Panfruit), ТОВ «Софі Нутс», ТОВ ДПК «Вайз» (Dear Baby), ТОВ «Брейн Бокс» (Hroom Room).
Вони представили широкий асортимент органічної сертифікованої продукції: заморожені ягоди, концентровані соки, молочну продукцію, каші та супи миттєвого приготування, пластівці, крупи, сублімовані ягоди, фрукти й овочеві снеки, горіхи, дитячі сухі сніданки, а також лінійку органічних снеків – чипси, грісіні та хлібці.
Уперше з власною експозицією в межах Національного стенду на Anuga 2025 представлена компанія «Брейн Бокс» під брендом Hroom Room. Спілкування з іноземними партнерами під час такої масштабної виставки стало першим досвідом для компанії.
За результатами активної та плідної роботи українські експортери провели понад 450 В2В-зустрічей. Відвідувачами Національного стенду України стали імпортери з Франції, Ірландії, Великої Британії, Косово, Північної Македонії, Японії, Кореї, Німеччини, Естонії, Литви, Італії, Іспанії, Ісландії, Китаю, Туреччини, США, Канади та Нідерландів.
Крім того, 11 органічних українських виробників представили свою продукцію на інноваційно оформленій зоні – Anuga Organic Supermarket. На вітринах, стилізованих під сучасний органічний супермаркет, були розташовані класичні продукти та новітні ідеї з органічного сектору. Участь у Organic Supermarket взяли 5 компаній – учасників Національного стенду України та 6 компаній, які були представлені індивідуальними стендами на виставці. Загалом представлено 37 українських органічних продуктів з вищою доданою вартістю, від органічних каш, снеків і дитячого харчування до молочної продукції, сублімованих фруктів, круп, борошна та заморожених ягід.
На Anuga Organic Supermarket розташована Anuga Organic On Stage, на якій пройшли обговорення та лекції від провідних експертів галузі, присвячені актуальним темам органічної галузі. Спікером також став виконувач обов’язків директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту Олексій Грушецький. У своєму виступі він розповів про трансформацію українського органічного сектору в умовах повномасштабної війни, зусилля бізнесу для збереження позицій на міжнародних ринках та підтримку експортерів через державні й партнерські ініціативи.
Окрім того, дві українські органічні компанії, представлені на Національному стенді, увійшли до Anuga Taste Innovation Show – престижної експозиції, що відзначає найцікавіші новинки та тренди галузі. Це компанії «Панфрут Україна» під брендом Panfruit і «Брейн Бокс» під брендом Hroom Room. Міжнародне журі обрало 62 виняткові інновації з понад 1,9 тис. заявок, відзначивши продукти, які вирізняються концепцією, сталим розвитком, ринковим потенціалом та креативним виконанням. Українське сублімоване морозиво з лохиною та чорницею від бренду Panfruit увійшло в ТОП-10 від Anuga Taste Innovation Show, де зібрані інноваційні продукти з усього світу.
Під експортним брендом Trade with Ukraine цього року також був представлений Національний стенд України, який об’єднав 7 компаній – експортерів молочної продукції. Стенд організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії.
Компанії-учасники Національного стенду України – ПрАТ «Дубномолоко», ПрАТ «Первомайський МКК», ТОВ «Прайм Снек», ДП «Ружин-Молоко», АТ «Молочний альянс», ТОВ «Радивилівмолоко», ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування».
Вони презентували широкий асортимент молочної продукції: вершкове масло, згущене молоко, цільномолочну продукцію, тверді та плавлені сири, сироватку, сухе молоко, сирні снеки, дитячі молочні суміші та каші.
Вперше з власними експозиціями в межах Національного стенда на Anuga 2025 представлено компанії «Молочний альянс» (Яготинське, Пирятин, Славія), «Ружин-Молоко» (RUMO), «Радивилівмолоко» (RADYMO) та Первомайський МКК (Волошкове поле).
За результатами активної та плідної роботи українські експортери провели понад 720 В2В-зустрічей. Відвідувачами Національного стенду України стали імпортери з Німеччини, Чехії, Латвії, Литви, Естонії, Албанії, Бельгії, Норвегії, Великої Британії, Бразилії, ОАЕ, Південної Кореї, Чилі, Індії, Японії, Сингапуру, Португалії, Іспанії, США, Ізраїлю та Африки.
Водночас українська молочна продукція була представлена на Anuga Halal Market – унікальному майданчику для експозиції халяльних товарів, що відображає зростання глобального попиту на сертифіковану халяльну продукцію. Світовий ринок халяльної продукції та послуг охоплює близько 2 мільярдів споживачів, які щороку витрачають понад $1,43 трлн на харчові продукти (дані 2023 р.).
Крім того, цього року дві українські молочні компанії – «Дубномолоко» під брендом KОМО та «Прайм Снек» під брендом snEco – були представлені на Anuga Taste Innovation Show. Це престижний майданчик, де презентують найцікавіші новинки та сучасні тренди галузей.
«Виставка Anuga – це глобальний майданчик для обміну досвідом та налагодження нових бізнес-контактів. Для українських експортерів, які цьогоріч долучилися до Національних стендів, подія стала чудовою можливістю представити свою продукцію. Приємно, що одразу кілька українських компаній були відзначені серед найінноваційніших учасників Anuga Taste Innovation Show, що підкреслює високий рівень наших виробників та їх здатність створювати конкурентоспроможні продукти. Укотре продемонстрували, що український бізнес здатний конкурувати на світовому ринку, адже відповідає найвищим стандартам якості», – зазначив Олексій Грушецький.
Окремо на Anuga 2025 також було представлено Національний стенд України із замороженою продукцією, організований Асоціацією «Ягідництво України», Офісом із розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та за підтримки Швейцарії. Вісім експонентів презентували заморожені ягоди, фруктову та іншу агропродовольчу продукцію, що користується стабільним попитом серед європейських байєрів.
Участь у Anuga 2025 стала для українських експортерів важливою нагодою презентувати якісну, конкурентну та інноваційну продукцію, а також розширити можливості для співпраці з міжнародними партнерами.
Деталі про відбір експонентів Національних стендів України на Anuga 2025 – за посиланням.