Звіти


У Києві відбулася конференція «М’ясний бізнес & Соуси та приправи»



11 квітня в Києві за ініціативи Marko Pack Agency відбулася конференція «М’ясний бізнес & Соуси та приправи» для виробників м’яса, м’ясної продукції, соусів і приправ, спеціалістів ритейлу та постачальників технологій і пакування.

  • Генеральний партнер заходу – компанія «Ітак».
  • Офіційні партнери – Асоціація «М’ясної галузі», Favorite Food & Drinks і CosmoPobut.
  • Партнер – AB InBev Efes Ukraine.
  • Інформаційні партнери – Meat News, «Агробізнес сьогодні», «Агрономія сьогодні», а також журнал «Світ Продуктів».

У вітальному слові до учасників конференції виконавчий директор Асоціації «М’ясної галузі» Микола Бабенко говорив про важливість таких профільних зібрань. Перш за все він відзначив, що приємно здивований такою великою кількістю учасників заходу. Адже це свідчить, що попри складну ситуацію в країні представники м’ясної галузі готові спілкуватися та обмінюватися досвідом. І ця зустріч є чудовою можливістю для пошуку нових ідей, для продовження й розвитку м’ясного бізнесу.

У рамках програми заходу увагу було приділено тенденціям світової й української індустрії м’яса та м’ясних продуктів, а також сучасним технологіям виробництва, вирішенню питань якості та безпечності, подовженню термінів зберігання, вибору споживчого пакування. Розглядалися також успішні кейси створення м’ясних брендів, обговорювалися нові підходи щодо просування м’ясної продукції на ринку.

Із доповідями виступили представники компаній «Ітак», Pro-Consulting, Yum! Brands ink. (бренд KFC), Enzym Group , «ІНТЕРСТАБ», МХП, Alma-Veko, Food, «Астра», Olkom Group, SAT,  «Щедро», HLR, GVP Equipment Solutions, «Грантфінанс», «ТАТфуд», а також Асоціації «М’ясної галузі», Національного університету біоресурсів і природокористування та дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks.

Зокрема, спікери говорили про таке:

  • Тренди ринку м’ясної сировини;
  • Особливості та нюанси пакування для різних типів м’ясної продукції, кетчупів і соусної групи;
  • Основні тенденції ринку м’ясної продукції та заморожених м’ясних напівфабрикатів;
  • Джерело кваліфікованих кадрів для м’ясопереробних підприємств;
  • Вимоги до харчової безпеки виробників курячої продукції. Погляд клієнта;
  • Дріжджові екстракти: нові шляхи покращення смаку й аромату;
  • Інноваційні технології для розширення асортименту м’ясної продукції;
  • Побудова системи управління якістю;
  • Сенсорний аналіз як сучасний інструмент м’ясного бізнесу;
  • Інвестиції в заморозку для малого та середнього бізнесу;
  • Тренди споживчої поведінки на ринку соусів;
  • Охолоджені напівфабрикати: важливість споживання, асортимент і виробництво, переваги для споживача;
  • Ринок соусів: огляд і тренди;
  • Рішення HLR для контролю якості продукції From Farm to Fork;
  • Інновації у м’ясній промисловості: збільшення термінів придатності та новітні рішення для нарізки стейків;
  • Фінанси та грантова підтримка підприємств м’ясопереробної галузі в умовах війни;
  • Некомерційні фактори, на які звертають увагу закупівельники харчових продуктів;
  • Професійний підбір персоналу для підприємств харчової промисловості.

Окрім того, в рамках заходу пройшли:

  • Внутрішня виставка, де були представлені рішення для виробників м’яса та м’ясної продукції від компаній «Ітак», «ІНТЕРСТАБ», Enzym Group, Alma-Veko Food, «Луцьк Фудз» (ТМ «Руна»), «Щедро», «Спеції та Технології», «Пласт Бокс», Yasno, «Імпрес-ЛКБ», HLR, «Технохол», «Пакадо», «Любисток», «Могунція», uTrigg, «Фінкар» і Nova Casing;
  • Переговори у форматах «Постачальники м'ясної сировини – виробники» та «Виробники – дистриб’ютори – ритейл»;
  • Дегустація кави від кавярні KAVAMEN.

Також учасники взяли участь у лотереї, де розігрувалися цінні призи від компаній Olkom Group, KAVAMEN, «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат», «Мегатур» і від організаторів.

Цього року галузеву конференцію «М’ясний бізнес & Соуси та приправи» відвідали понад 270 спеціалістів у сфері м’ясної галузі, серед яких: керівники м’ясопереробних підприємств, директори з якості, технологи, начальники відділів закупівель, головні інженери, представники ритейлу, дистриб’ютори, постачальники м’ясної сировини, інгредієнтів, обладнання та пакування.