Новини


Свіжий погляд на класику: ГК «Нові Продукти» представила новий смак SHAKE™



Група Компаній «Нові Продукти» випустила новинку для всіх поціновувачів коктейльної класики. У безалкогольній колекції легендарного SHAKE™ зʼявився Indian Tonic Water – варіант класичного тоніка з пікантною гірчинкою.

«Фактично, із Indian Tonic Water ми започаткували нову лінійку «Mix it», створивши величезне поле для експериментів. Фанатієте від специфічної гіркоти – вживайте його як самостійний напій, обожнюєте коктейлі із тоніком – наш Indian Tonic Water стане його ідеальним компонентом. Цей напій був створений для того, аби задовольнити все безмежжя вподобань та побажань поціновувачів SHAKE™», – розповідає Юлія Руденко, бренд-менеджерка.

Спеціально для прихильників міксових напоїв на упаковці новинки від SHAKE™ розміщений рецепт одного з найпопулярніших у світі коктейлів – «Джин Тонік».

Лінійка безалкогольних соковмісних коктейлів SHAKE™ ZERO ALCOHOL була запущена у червні 2021 року трьома витонченими смаками – Hugo, Sparkling Strawberry та Bitter Lemon. Трендові коктейлі орієнтовані на всіх, хто не вживає алкоголь, надає перевагу натуральним смакам, але так само любить яскраві вечірки і легкість спілкування.

SHAKE™ Indian Tonic Water з'явиться в українських торговельних мережах у вересні та буде представлений у форматі бляшанки обʼємом 0,33 л. Паковання новинки ідеально пасуватиме його витонченому смаку: металева прохолода у поєднанні з жовтими бульбашками газованого напою.

Піонер українського ринку слабоалкогольних напоїв SHAKE™ з’явився на вітчизняному ринку 2003 року, ставши первістком ГК «Нові Продукти» та беззаперечним лідером у своїй категорії. Один із факторів популярності бренду – його різноманітність: лінійка тонізуючих та освіжаючих напоїв постійно змінюється та поповнюється. На сьогодні, окрім безалкогольних, SHAKE™ представлений на ринку 7 смаками слабоалкогольних ready-to-drink коктейлів: Бора Бора, Секс на пляжі, Айс Бейбі, Дайкірі, Текіла Сомбреро, Sprizz та Фрагоріно.