Новини


Ісландія повертається до пластикових лотків після негативної реакції на м’ясо у вакуумній упаковці



Реагуючи на незадоволення споживачів вакуумним фаршем, Iceland Foods знову вводить пластикові лотки для яловичого та свинячого фаршу.

Шість місяців тому Ісландія перепакувала свій асортимент яловичого та свинячого фаршу у герметичну вакуумну упаковку. Вона була розроблена таким чином, щоб містити на 50% менше пластику, і мала на меті скоротити річне споживання ритейлером на 35 тонн.

Водночас, було заявлено, що вона зберігає продукти свіжими протягом приблизно двох з половиною тижнів, збільшуючи термін їх зберігання майже на 50%, і дозволяє вмістити більше упаковок в одну вантажівку, скорочуючи таким чином викиди вуглецю і забезпечуючи стабільність поставок.

Декілька інших ритейлерів зробили такий самий крок. Перехід Lidl на вакуумне пакування яловичого фаршу мав на меті знизити споживання пластику на 63% і заощадити 250 тонн щороку, тоді як Asda передбачила скорочення використання пластику на 60 тонн у своїй річній діяльності, коли почала пакувати власний асортимент яловичого фаршу у вакуумну упаковку з використанням на 60% менше пластику.

Такі зміни не завжди добре сприймалися споживачами. Коли у 2023 році Sainsbury's почала розповсюджувати свій яловичий фарш у вакуумній упаковці, вона прагнула усунути 55% пластику на продукт і 450 тонн пластику зі свого ланцюга поставок щороку.

Однак споживачі назвали нову упаковку «жахливою», скаржачись на її негативний вплив на текстуру та зовнішній вигляд м'яса, а також на те, що, на відміну від попереднього дизайну, плівка не придатна для вторинної переробки. Хоча її можна було б переробити в пунктах прийому вторсировини в магазинах, критики вважали це незручним.

Тепер Ісландія вирішила відновити свої традиційні пластикові лотки. Ділячись новиною в мережі X, вона заявила, що «ви просили, ми виконали. Класична упаковка для фаршу повертається!»