8 вересня в Києві відбулася щорічна, ХІІІ-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку СТМ - український та зарубіжний досвід».
Це щорічна міжнародна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу.
Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
Розподіл учасників за сферами діяльності виглядав так:
Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:
Партнерами конференції стали компанії:
Конференція відбувалася одночасно у двох тематичних залах.
У головному залі на початку конференції з привітальним словом до учасників виступив модератор Сергій Євтушенко, засновник роздрібної мережі «Червоний маркет».
Відкрив серію виступів Максим Машляковський, СЕО Foresight & Predictive Analitics. Він презентував огляд «Шлях споживача. Між брендами та ВТМ. Аналітика ВТМ». Спікер надав аналіз, що саме відбулося зі споживчими настроями протягом останніх місяців.
Спікер зазначив, що тенденція 2020 року, коли ВТМ зростали швидше, ніж ТМ, зберіглася і у 2021-му. Причому в Україні зростання відбувалося швидше, ніж в інших країнах Європи. Це пояснюється тим, що наша країна має одну з найнижчих часток ВТМ серед європейських держав.
Сесія в другому залі була присвячена Інноваціям і технологіям розвитку ВТМ.
Де також були порушені важливі питання впливу новітніх технологій на процес створення успішних ВТМ.
Після вступу модераторки сесії Лесі Іванченко, заступниці генерального директора з торгівлі та маркетингу ТОВ «Супермаш», слово взяв Юрій Кузьмяк, експерт ринку FMCG з понад 15-річним досвідом роботи на керівних посадах в рітейлі в Україні та за кордоном. Він представив доповідь «Рітейл та Private Label після COVID-19».
Спікер наголосив, що сучасні реалії поставили перед рітейлом нові виклики: потребу бути «креативними», експериментувати у діджитал та фізичних каналах для постійної розваги, створення клієнтського досвіду, інтеграція онлайн і офлайн каналів продажів тощо. Також він підкреслив, що фізичні магазини ще не сказали свого останнього слова –для них також вистачить місця на ринку, як театри, вони зможуть розважати людей, створюючи для них нові емоції та пригоди.
По завершенню ділової часини Конференції, яка включала в себе виступи спікерів та 2 годинні переговори виробників і постачальників з представниками рітейлу, відбулося урочисте вручення Національних премій PrivateLabel-2021.
Серед багатьох переможців Премії відзначилися такі компанії як:
Заключна частина була відзначена спілкуванням учасників в неформальній обстановці під час щедрого фуршету та живої музики, яка допомогла учасникам розслабитися після напруженого робочого дня Конференції.
Повну підсумкову статтю з короткими тезами по доповідям спікерів, можна прочитати на веб-сайті компанії TradeMasterGroup в розділі «Новини»
Переслідуючи інтереси розвитку вашого бізнесу, зростання професійної майстерності, Ви можете приєднатися до будь-якого бізнес заходу, яке проводить TradeMasterGroup, і яке важливо для Вас в плані профілю та результативності. Ознайомитися з календарем наступних бізнес-заходів Ви можете на цій вебсторінці.