У липні 2021 року футбольний клуб «Динамо» та енергетичний бренд PIT BULL™ підписали угоду про співпрацю. Згідно домовленості, PIT BULL™ набуває статусу офіційного партнера ФК «Динамо» (Київ).
Співпраця передбачає підтримку команд ФК «Динамо» (Київ) та «Динамо»-U19 (молодіжна команда) на Чемпіонаті України та у Лізі Чемпіонів, розміщення логотипа бренда на формі гравців, прояви та представленість PIT BULL™ на стадіоні «Олімпійський» під час усіх ігор ФК «Динамо», а також у межах спільної зовнішньої рекламної кампанії та промоактивностей для вболівальників.
«Раді оголосити, що українські команда-лідер та бренд-лідер об'єднали власні енергії задля досягнення найвищих результатів. Для PIT BULL™ спонсорство ФК "Динамо" означає розширення меж нативної взаємодії з цільовою аудиторією та утвердження власних провідних позицій, зокрема на спортивній арені. PIT BULL™ послідовно вибудовує свою комунікацію на базі реальних інтересів і потреб споживачів: нашим прихильникам добре відомий проєкт Pit Bull Fight. Наразі ми із задоволенням долучаємося до справжнього виру емоцій футбольних фанів. Ми щиро вболіваємо за успіхи ФК "Динамо" на Чемпіонаті України та у Лізі Чемпіонів!», – зазначила Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».
«Партнерство – відповідальний іміджевий крок, тому під час вибору спонсора ми чітко орієнтуємося на такі критерії, як упізнаваність бренда в Україні, актуальність його товарів для вболівальників, здорові цінності і спрямованість на підтримку молоді й спорту. Клуб взаємодіє лише з найкращими компаніями, лідерами галузі. Колаборація з PIT BULL™ – це синергія сильних брендів, що має на меті поліпшити комунікацію з прихильниками футболу та реалізувати амбіції безумовної першості. Сподіваємося на плідну та тривалу співпрацю!», – прокоментував Олексій Паламарчук, віце-президент із маркетингу ФК «Динамо».
Наразі бренд підтримуватиме виступ ФК «Динамо» (Київ) у матчах VBET Ліги, Ліги чемпіонів УЄФА, Суперкубка України та Кубка України, а також «Динамо»-U19 у Чемпіонаті юнацьких команд та Юнацькій лізі УЄФА. В рамках співпраці планується розміщення реклами на стадіоні «Олімпійський» та інші активності. У подальших планах партнерів – вийти за рамки звичних спонсорських рекламних проявів і зробити соціально значущий внесок у залучення молоді до футболу в м. Києві, скеровуючи її нестримну енергію у конструктивне і перспективне русло.