Paboco, The Paper Bottle Company, запустила повномасштабне виробництво паперових пляшок на своєму виробничому майданчику в Сленгерупі, Данія, прагнучи виробити понад 20 мільйонів пляшок на основі волокна до кінця 2025 року.
Паперова пляшка наступного покоління розроблена з мінімальним бар’єрним рішенням, щоб створити паперову альтернативу звичайним пляшкам, яка повністю переробляється. Згідно з Paboco, він містить 85% паперу, а решта 15% складаються з HDPE бар'єру; однак точні відсотки можуть відрізнятися залежно від форми пляшки та передбачуваного застосування.
За повідомленнями, його шари можна переробляти в потоці паперової упаковки, де його шари розділяються залежно від національної системи збору та переробки.
Повідомляється, що пляшка міцна, стійка до бризок і підходить для продуктів преміум-класу. Незважаючи на те, що спочатку він розроблений для брендів косметики та догляду за домом, він передбачається для застосування в секторах високоякісних алкогольних напоїв, продуктів харчування та напоїв, вітамінів і таблеток, а також для догляду за домашніми тваринами.
Упаковка розробляється відповідно до бачення Paboco щодо упаковки для пляшок, повністю виготовленої на біологічній основі, і сподівається, що вона запропонує FSC-сертифіковану альтернативу упаковці на основі волокон, щоб допомогти компаніям зменшити вплив на клімат і навколишнє середовище.
Брендам також надається можливість вибору між стандартними паперовими пляшками або спеціальними дизайнами відповідно до їхньої фірмової ідентичності, включно з можливістю тиснення або тиснення на поверхні для покращеного тактильного відчуття.
Paboco співпрацює з членами спільноти Pioneer Absolut Group, Carlsberg Group, The Coca-Cola Company, L'Oréal і Procter & Gamble з 2021 року. ALPLA нещодавно стала новим мажоритарним акціонером Paboco, і, як наслідок, компанія очікує прискорення зростання.
Спочатку планується виробити мінімум 10 000 пляшок для косметичних засобів, вітамінів і добавок, а також для догляду за домашніми тваринами та харчових продуктів у більш масштабному виробничому процесі. Згодом це буде прогресувати, щоб включити менші партії та додаткові категорії.
«Це фантастична можливість для свідомих брендів і споживачів, які хочуть реально змінити ситуацію», — говорить генеральний директор Paboco Тім Зільберманн.
«Паперова пляшка наступного покоління знаменує собою віху в нашому шляху до повністю біологічної паперової пляшки. Завдяки підтримці ALPLA та зосередженню на повномасштабному виробництві ми переходимо від піонера інновацій до прогресивного бізнесу, готового заповнити наші портфелі замовлень.
«Зрештою, ми тут, щоб зробити стійкий вплив і розпочати рух, надавши паперові пляшки кожному споживачеві.
«Після багатьох років інновацій і успішної співпраці ми тепер готові випустити паперову пляшку наступного покоління у більшому масштабі. Я вітаю більш свідомі бренди, які хочуть приєднатися до нас у зміні цієї галузі назавжди».
У подібних новинах Rottneros AB інвестувала в Blue Ocean Closures і стала її співвласником. Партнерство має на меті подальший розвиток великомасштабного виробництва закупорювальних засобів на основі волокна для споживчої упаковки Blue Ocean Closures та сприяння поступовому вилученню пластикових закупорювальних засобів у всьому світі.
Тим часом Rypax і CelluComp стверджують, що розробили першу повністю волокнисту пляшку з біорозкладаним внутрішнім покриттям рослинного походження. Він використовує бамбук, багасу, целюлозний продукт CelluComp з мікрофібриляцією, виготовлений із потоку відходів коренеплодів, причому м’якоть слугує заміною пластиковій підкладці.