Статті журналу


Нова концепція упаковки: кооперація компаній Mondi та Henkel



Компанія Mondi, світовий лідер у галузі упаковки та паперу, разом із хіміко-промисловою компанією Henkel прийняли рішення про співпрацю у спільному проекті з випуску змінних пакетів із мономатеріалу, що повністю переробляються, для миючого засобу Pril.

Глобальні пакувальні інновації

Вимоги світового ринку пластикової упаковки щодо економії викопних ресурсів і включення пластику у замкнутий цикл втілюються в нових концепціях споживчої упаковки. Фахівці компаній Mondi та Henkel разом розробили революційне пакувальне рішення для розливу засобів для ручного миття посуду Henkel. Це рішення дозволяє повторно наповнювати пластикові пляшки із гнучких стоячих пакетів.

Нова пакувальна розробка підтримує цілі Henkel у сфері сталого розвитку, адже компанія заявила, що до 2025 р. зробить 100% своєї упаковки придатною для вторинної переробки або повторного використання, а також скоротить на 50% споживання первинної полімерної сировини на основі викопного палива. Повторне використання упаковки, яке забезпечує нова пакувальна концепція, дозволяє залучити споживачів до більш екологічного миття посуду. 

Герметичний стоячий пакет Mondi

Уже із січня споживачі можуть придбати новий помповий дозатор багаторазового використання, який можна зберігати вдома, зі змінними наповнювачами. Змінні наповнювачі – це пакети з мономатеріалу виробництва Mondi. Гнучкий стоячий пакет зменшує кількість пластику на 70% щоразу, коли він замінює жорсткі пластикові пляшки. Цей пакет легко переробляти там, де існує відповідна інфраструктура збору, сортування та переробки відходів упаковки.

Зручне транспортування пакету забезпечується його малою масою, а повне видалення з пакету миючого продукту – його оптимальною формою. Пакет має міцну основу, що дозволяє розмістити його вертикально на торгових полицях магазинів. Це також можливість продемонструвати покупцям всю інформацію про бренд, включаючи переваги сталого розвитку.

Герметичний пакет Mondi сертифікований відповідно до стандарту ISTA 6 і може тривалий час використовуватися як для покупок у магазинах, так і для покупок у структурі електронної комерції.

Екологічний підхід EcoSolutions

Мюріель Джончерей, менеджер Mondi по роботі з ключовими клієнтами Consumer Flexibles світового ринку, наголошує: «Стійкий розвиток є життєво важливою стратегією в індустрії товарів по догляду за помешканням, а також тенденцією, яка формує весь ринок. В компанії ми визначили цілі сталого розвитку, зосереджені на рішеннях, які орієнтовані на замкнений цикл. Одна із заявлених цілей корпорації – зробити 100% нашої продукції придатною для повторного використання, переробки чи компостування вже до 2025 р. Це й було реалізовано для Henkel у пакеті, що може повторно перероблятися. Керуючись нашим підходом EcoSolutions, ми тісно співпрацювали з командою Henkel під час створення нової упаковки».

Таким чином, компанія змогла одним рішенням розв’язати декілька завдань:

  • надала упаковку, яка допомогла Henkel досягти своїх цілей у галузі сталого розвитку;
  • досягла результату, коли матеріали та структура упаковки надійно захищають продукт піл час транспортування, зберігання на полицях магазинів та побутових приміщеннях;
  • усунула ризики втрати запакованого продукту завдяки надійній герметизації упаковки;
  • звела до максимально можливого мінімуму відходи упаковки.

Для продукту, планети та клієнта

«Ми завжди усвідомлювали свою відповідальність щодо упаковки. Багато років компанія прагне просувати екологічні паковання і поставила собі амбітні цілі, – підкреслив Карстен Бертрам, керівник підрозділу Henkel із глобальних інновацій у галузі упаковки та миття посуду. – Наша стратегія заснована на економіці замкненого циклу і спрямована на інтеграцію переробленого пластику, скорочення кількості пластикової упаковки, використання багаторазового паковання та застосування концепцій упаковки, що повністю переробляється, для замикання циклу. Безумовно, компанія Mondi стала надійним і розуміючим партнером, який своїм досвідом допоміг у створенні найкращих рішень – для продукту, планети та клієнта».

Сертифікат та екомаркування

Нова концепція упаковки вже запускається для бренду Henkel Pril у Німеччині. Як екологічно безпечна упаковка, пакет був сертифікований на відповідність вимогам екологічної безпеки Федерального міністерства навколишнього середовища, охорони природи, будівництва та ядерної безпеки Німеччини й отримав маркувальний знак Blauer Engel.