Для підвищення споживчого попиту власники винних брендів намагаються підкреслити натуральність свого продукту та його якісні переваги. Вони також усіляко наголошують на своїй прихильності до цінностей сталого розвитку. Створення таких ціннісних акцентів покладається на упаковку, зокрема – на етикетку. Портфоліо компанії Avery Dennison має низку альтернативних матеріалів для створення преміальних винних етикеток.
Новий погляд на етикетку
Переосмислення маркетингових задач етикеток означає формування нового, більш досконалого погляду на те, як етикетка здатна допомогти краще відповідати вимогам щодо упаковки у змінених соціальних, ринкових і роздрібно-торгових середовищах. Сьогодні зміни цих середовищ об’єднані навколо стратегії економіки замкненого циклу, політики екологічної безпеки та задоволення попиту на натуральні продукти.
Окрім того, нагальними залишаються завдання підвищення споживацької лояльності до бренду вина. Позитивно вплинути на цю прихильність можна завдяки пакувальним засобам. Оскільки експерименти з винними пляшками ведуться досить повільно й основні обсяги розливу здійснюються у традиційну тару, то саме на етикетку покладаються функції прямої комунікації зі споживачем.
Валерія Юрлова, регіональна представниця Avery Dennison в Україні та країнах Балтії:
«Основна мета – надати дизайнерам, власникам компаній вибір рішень,
які дозволять створити преміалізовані продукти в руслі тренду сталого розвитку»
Можливість створювати довгострокові зміни
Елементи дизайну винних етикеток мають важливе значення для сприйняття продукту споживачем. Враження від етикетки впливає на споживацькі висновки щодо якості вина, «екологічних» цінностей бренду. Тому вибір етикетувальних матеріалів повинен бути гармонізованим із трендами ринку.
«Компанія Avery Dennison має портфоліо матеріалів, які дозволяють такі завдання вирішити, – конкретизує Валерія Юрлова, регіональна представниця Avery Dennison в Україні та країнах Балтії. – Ці матеріали скомпоновані в групи в залежності від сировини, текстурних властивостей, дизайну та ситуації використання етикетки. Та всі ці групи об’єднані темою альтернативних матеріалів і основною метою – надати дизайнерам, власникам компаній вибір рішень, які дозволять створити преміалізовані продукти в руслі тренду сталого розвитку. Тобто, ми надаємо винним брендам можливість створювати довгострокові зміни, скорочувати споживання природних ресурсів і рухатися до циклічної, відновлюваної економіки».
Матеріали з біологічної вторинної сировини
Незабутні візуальні й тактильні враження можна створити за допомогою лінійки матеріалів Avery Dennison, що виготовлені з вторинної біологічної сировини, а саме відходів переробки винограду, цитрусових, ячменю.
«На жаль, криза минулих років, економічна нестабільність цього року та війна суттєво змінили ситуацію на ринку сировини, яка отримується з перероблених матеріалів. Сподіваюся, що цього року ми повернемо в наше портфоліо матеріали, які вже завоювали прихильність на європейському ринку завдяки своєму зовнішньому вигляду та властивостям, – пояснює Валерія Юрлова. – Використання лінійки цих матеріалів для винних етикеток дозволить власникам брендів не тільки створити преміальний продукт, але й наголосити на своїх конкретних кроках у напрямку економіки замкненого циклу. Такий акцент сьогодні є важливим меседжем споживачам і підкреслює натуральність напою в цілому».
До 100% макулатурного паперу
Екологічно безпечну цінність закоркованого вина можна підвищити за рахунок використання в етикетках лінійки паперових матеріалів Avery Dennison, що виготовлені з перероблених паперів. Частка макулатурної сировини таких матеріалів варіюється від 30% до 100%.
Завдяки використанню цих паперів досягається різноманіття текстурної привабливості зовнішнього вигляду етикеток. Наприклад:
«Наші некрейдовані папери, які не містять деревної маси, мають такий самий чудовий зовнішній вигляд і характеристики. Папери цієї лінійки проходять додаткову обробку для збереження якісних характеристик у вологому середовищі, – розповідає Валерія Юрлова. – Якщо перед споживанням напою необхідно занурювати пляшку у відеречко з льодом, можна використати ламінати rPLUS, які на 70% складаються з вторинної сировини. Це дозволить зробити складний багатошаровий матеріал максимально екологічним».
Ніжність, натуральність, благородство
Зробити додатковий акцент на преміальності продукту або посилити сенсорне сприйняття та привабливість можна за рахунок оригінальних текстурних матеріалів Avery Dennison:
До того ж, усі ці матеріали якнайкраще відповідають вимогам відновлювальної економіки.
Більше не треба вагатися при виборі
Ще нещодавно винороби та власники брендів при виборі винних етикеток вимушені були робити непростий для себе вибір: використовувати етикетки із вторинної сировини або надати перевагу матеріалам преміального класу.
«Завдяки альтернативним етикетувальним матеріалам від Avery Dennison більше не доведеться вагатися. Наші сталі рішення дозволяють задовольнити вимоги соціальних запитів, законодавства та споживацьких уподобань щодо преміальності в поєднанні з екологічністю», – резюмує Валерія Юрлова.
Ольга Бут