Компанія долучилася до гри із вторинною переробкою та використовує фірмове сміття для створення ексклюзивної колекції ювелірних виробів.
Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's запустила кампанію з переробки відходів, у рамках якої випустила прикраси зі сміття. Це стало можливим у колаборації з нідерландським ювелірним брендом De Vaal, пише Adweek.
Так мережа ресторанів швидкого харчування представила лімітовану колекцію 14-каратного золота і позолочених прикрас, виготовлених зі сміття. Зокрема, сережки з контейнерів для соусу з-під картоплі фрі і кільце з коробки з-під Біг-Мака.
Також у ресторанах запустили 30-секундну рекламу Сміття та гламур. На кадрах ролика по червоній доріжці в оточенні папараці йдуть шанувальники фастфуду, які вирішили викинути своє сміття в особливу урну, щоб зрештою отримати золоту прикрасу.