Компанія Kraft Heinz оголосила про плани співпрацювати з Pulpex для розробки прототипу паперової пляшки для свого асортименту томатних кетчупів HEINZ.
Kraft Heinz і Pulpex стверджують, що вони розроблять прототип пляшки, щоб перевірити, чи підходить це рішення для упаковки приправ, а також для інших форматів упаковки. Як повідомляється, наступний крок у цьому процесі включатиме оцінку продуктивності прототипу перед тестуванням із споживачами.
До 2025 року Kraft Heinz прагне зробити всю свою упаковку придатною для вторинної переробки, повторного використання або компостування. Раніше компанія представила кришки для пластикових пляшок з соусом, що підлягають вторинній переробці, які, як вона додає, містять 30% переробленого вмісту.
Мігель Патрісіо, генеральний директор Kraft Heinz, коментує: «Відходи упаковки – це галузевий виклик, для вирішення якого ми всі повинні зробити свій внесок. Саме тому ми прагнемо вжити заходів для вивчення екологічних рішень пакування для наших брендів у Kraft Heinz, пропонуючи споживачам більше вибору.
Нова пляшка HEINZ є одним із прикладів того, як ми застосовуємо креативність та інновації, щоб досліджувати нові способи надати споживачам продукти, які вони знають і люблять, водночас думаючи про екологічність».