Filtrona Tapes випустила Supastrip Prism, нову серію голографічних відривних стрічок для підвищення безпеки упаковки та привернення уваги на полицях.
Доступний ряд декоративних голографічних плівок, без друку або заливного друку, від 1,6 мм. За словами Filtrona Tapes, їх можна поєднувати з друком для «рентабельного захисту бренду».
Розроблений для легкого розриву, Supastrip Prism застосовний до гнучкої пластикової або паперової упаковки для різних товарів повсякденного попиту, таких як корми для домашніх тварин, засоби особистої гігієни, їжа з собою та заморожені продукти. Очікується, що це полегшить доступ до продукту.
Prism Plus поєднує голографічну плівку з друком для покращення брендування на упаковці. Водночас Prism Ultra пропонує деметалізовані або вибірково металізовані голографічні ефекти для індивідуального рішення на упаковці, а Prism Unique надає індивідуальні голограми для досягнення максимальної безпеки та захисту бренду.
Очікується, що завдяки використанню голографічних зображень бренди привернуть увагу споживачів, відрізнятимуть свою упаковку від конкурентів на ринку та ускладнять іншим гравцям галузі копіювання їх дизайну.
Сара Ратленд, менеджер з розвитку ринку в Filtrona Tapes, сказала: «Протягом тривалого часу Supastrip доводив свою високу якість на ринку, але часто його потенціал бути відмінним носієм для покращених декоративних і захисних рішень не помічається.
«У регулярних дискусіях, які ми проводимо з нашими клієнтами, можливість додавати вражаючі дизайнерські особливості за допомогою голографії, додаючи здатності брендів виділятися, зберігаючи при цьому всі переваги Supastrip, що легко відкриваються, мала комплексний ефект, де його цінність і універсальність важко ігнорувати.
«По суті, у нас є цілий ряд ударостійких голографічних стрічок, які можна налаштувати різними способами, включаючи створення безпеки та захисту бренду, без необхідності вносити дорогі зміни в дизайн самої первинної упаковки. Якщо ви змінюєте стрічку, а не упаковку, голографія стає комерційно прийнятною без шкоди для функціональності чи естетики».
У попередній розробці Printpack, провідний виробник гнучкої та спеціальної жорсткої упаковки, співпрацював з Fathom Optics для розробки голограмного 3D-мішечка на флексографічній машині з широким рулоном.
Caps & Closures також запустили систему голографічного маркування та декорування ID-Shield, яка налаштована на надання етикетці унікального вигляду, не даючи іншим брендам копіювати їх дизайн.