Щомісяця на світовому ринку харчової продукції з’являється дедалі більше нових гравців. Зокрема в українському споживчому просторі помітно виокремився запит на якісний не лише з екологічного й органолептичного боків продукт, а й з погляду його ергономічності, що здебільшого досягається завдяки пакуванню. Яка ж вона, сучасна ергономічна упаковка, та як утілити цей показник у своїй продукції?
Нове – це добре забуте старе
Показник «юзабіліті» (з англ. usability – використовуваність) цінується в пакуванні здавна. Наприклад, після появи у 1935 р. харчової металевої банки для напоїв постала потреба в спеціальному доповненні до неї, щоб забезпечити її легке відкриття. Виробникам пакування тоді знадобилося понад п’ять років для створення такого «аксесуара» й у 1959 р. з’явилася перша алюмінієва банка з відкривачем, яку провідні виробники напоїв використовують і дотепер.
У 20 рр. XXI ст. почала спостерігатися така ж тенденція, однак цього разу в категорії сипучих харчових продуктів. Так, наразі для продуктів, де аромат та довгий термін використання становлять левову частку їхньої унікальності, виробники обирають забезпечення того ж критерію «юзабіліті». Проте відтепер цей показник утілюється в адаптованому під поліетиленове пакування вигляді – через впаювання застібки типу «зіп-лок».
ТОВ «ІТК «Автоматик груп» – один із упевнених лідерів із виробництва стрічки зіп-лок для упаковки харчових продуктів. Компанія акцентує особливу увагу на високій якості своїх продуктів та їхній відповідності міжнародним стандартам щодо харчової упаковки.
Ваш сертифікований виробник полімерної продукції
Усвідомлюючи, що неякісне доповнення перестає бути ергономічним і спричиняє втрату споживчої довіри, компанія «ІТК «Автоматик груп» сертифікувала своє виробництво за схемою сертифікації харчової безпеки FSSC 22000 за висновком Bureau Veritas, а, отже, воно відповідає принципам НАССР і GMP.
На підприємстві також впроваджено інтегровану систему менеджменту відповідно до ISO 9001:2015.
Іншим досягненням команди «ІТК «Автоматик груп» є відповідність виробничих процесів стандартам екології ISO 14001:2015. Компанія має багаторічний досвід підтвердження наявної сертифікації за результатами аудитів на чолі з Bureau Veritas.
Отже, ТОВ «ІТК «Автоматик груп» може гарантувати безпечність контакту стрічки зіп-лок і палички для карамелі з харчовими продуктами та високу якість готової продукції відповідно до системи міжнародних норм.
Іt’s a Match
Повністю відповідаючи стандартам безпеки за FSSC 22000, стрічка зіп-лок виробництва «ІТК «Автоматик груп» може використовуватися разом із пакуванням від виробників, що також сертифікували свою продукцію.
Наразі підприємство виробляє декілька видів стрічки зіп-лок, зокрема й біозіпер, а також пропонує широку кольорову палітру сертифікованих барвників для застібки.
За словами власника ТОВ «ІТК «Автоматик груп» Геннадія Біллера, компанія планує вийти на нові ринки збуту в Україні та Європі зі своїми полімерними продуктами, зокрема на цьому етапі зі стрічкою зіп-лок і паличкою для карамелі. Розглядаючи таку можливість, ухвалюються нові логістичні та виробничі рішення. Так, важливим досягненням підприємства стала реалізація перших кроків на шляху до партнерства з виробниками пакування в одній із країн Східної Європи. Крім того, компанія має на меті розширити мережу своїх логістичних складів для оперативної доставки власної продукції в інші країни.
Пропонуючи високоякісні продукти широкого спектру конфігурацій, «ІТК «Автоматик груп» готова розглянути пропозиції щодо співпраці з виробниками упаковки, дистриб’юторами й операторами харчової галузі, а також здатна втілити індивідуальні пропозиції замовників щодо полімерних пакувальних продуктів на своєму виробництві.
Дой-паки від «ІТК «Автоматик груп»: виробнича новинка
Сьогодні в сфері продуктів пакування популярності набуває відносно новий для українських споживачів тип упаковки – дой-пак. З огляду на це, «ІТК «Автоматик груп» додатково впровадила виробництво цього виду упаковки, однак для випуску лише невеликих партій.
Дой-пак від «ІТК «Автоматик груп» представлений широким типологічним рядом. Виробнича технологія передбачає можливість створення дой-паків з єврослотом, насічками для відриву та/або зіп-лок застібкою власного виробництва.
Компанія також готова розглянути запити на пакування та фасування сипучих харчових продуктів клієнтів із відвантаженням уже розфасованого продукту в певному типі дой-паку, обраному замовником.
Війна і функціонування виробництва
Вторгнення росії в Україну 24 лютого 2022 р. неабияк сколихнуло економіку нашої держави. Багато підприємств в Україні були змушені припинити своє функціонування через невизначеність і падіння виробничих обсягів.
ТОВ «ІТК «Автоматик груп» також зазнало значного скорочення обсягів свого виробництва, проте не припинило розвиватися, а продовжило свою діяльність всупереч зниженню попиту на пакувальні продукти. Як і в інших українських бізнесах, керівництво і працівники компанії активно наближають перемогу України, здійснюючи донати.
Окрім того, підприємство почало втілювати нові виробничі завдання. Так, у 2022 р. почалося тестування виробництва дой-паку та завершився фінальний етап підготовки до виготовлення пневматичної поліетиленової трубки п‘яти розмірів. До вересня 2023 р. планується перейти до наступних виробничих етапів нових виробів, почати заходи щодо їхньої сертифікації та серійного виробництва.
«Ми не готові скорочувати штат і складати руки. Ми продовжуємо нести відповідальність перед замовниками за високу якість нашої продукції. Маємо наміри працювати над розвитком виробництва, розширенням партнерства з новими країнами. І все це заради того, щоб наші працівники мали стабільну заробітну плату, а до державного бюджету надходили податки для відновлення України», – стверджує Геннадій Біллер.
«Наше виробництво готове до нових викликів. Ми плануємо розширити перелік конфігурацій наявних продуктів високої якості та розробку нових рішень», – розповідає Андрій Зелінський, заступник директора з виробництва ТОВ «ІТК «Автоматик груп».
Отже, «ІТК «Автоматик груп» виробляє і не зупиняється. Виробляє полімерні продукти різних конфігурацій, розширює кордони співпраці й асортимент власної продукції. Компанія опановує нові виробничі технології, забезпечуючи ергономічність упаковки для тих, хто дбає про досвід споживача.
А Ваша упаковка достатньо ергономічна?