За допомогою нової глобальної концепції упаковки пляшок для чищення санвузла компанія Henkel підкреслює свою прихильність до стійкої упаковки та просування економіки замкнутого циклу. Кількість переробленого поліетилену (ПЕ) в упаковці з-під гелів для чищення санвузла значно збільшилася, досягнувши 50% у стандартному асортименті – наприклад, від марки Biff, а у випадку з санзасобами Pro Nature – 75%.
Матеріал пляшок – це перероблені полімери із домогосподарств кінцевих споживачів. Доступність високоякісних матеріалів, що переробляються з цього полімеру, все ще обмежена. Мета компанії – ще більше збільшити частку переробленого матеріалу в своїй упаковці.
Нова концепція упаковки включає не тільки більше переробленого полімеру, але й менше його в цілому. Це зменшує вагу пляшки на 11%. Ця інноваційна упаковка дозволяє заощадити 480 тис. кг нових полімерів на рік. Це відповідає економії 800 т CO2 щорічно.
Компактна конструкція пляшок дозволяє приблизно на 10% пляшок більше помістити на транспортний піддон. Також це позитивно впливає на екологічний слід, оскільки економить CO2 під час транспортування.
З новою концепцією упаковки Henkel представив стандартизований дизайн корпусу пляшки для засобів з чищення унітазів у всьому світі. Усі пляшки тепер доступні в єдиному форматі, а в якості матеріалу використовується поліетилен. Продукти доступні в магазинах з січня 2021 р.