Новини


Бренд Pril компанії Henkel тепер доступний у 100% rPET пляшці



Компанія Henkel оголосила, що корпуси пляшок для рідини для миття посуду марки Pril тепер складаються з 50% переробленого матеріалу із системи збору «жовтих мішків» у Німеччині, а решта — із перероблених пляшок для напоїв, щоб загальний склад склав 100% rPET.

Henkel каже, що в Німеччині жовтий мішок стає дедалі важливішим джерелом сировини для переробки. У партнерстві з Alpla компанія Henkel з початку 2022 року збирає та використовує вторинну сировину з жовтих пакетів у своїй упаковці.

Карстен Бертрам, керівник міжнародної розробки упаковки у підрозділі засобів для миття посуду компанії Henkel, пояснює: «Пакувальні матеріали, які збираються через жовтий мішок, значно більш неоднорідні, ніж зворотні пляшки, і в деяких випадках сильно забруднені.

«Довгий час якісного рециклату з жовтого мішка не було в достатній кількості. Однак завдяки співпраці з виробником упаковки та переробником пластику Alpla ми зробили великий крок вперед».

За словами компанії Henkel, вона замінила корпуси пляшок для своєї серії засобів для миття посуду Pril на 50% високоякісної переробленої сировини, отриманої з переробки жовтих пакетів. Оскільки 50% корпусу пляшки Pril також виготовляється з перероблених пляшок для напоїв, Henkel стверджує, що тепер корпус пляшки складається на 100% з rPET.

Дітмар Марін, керуючий директор відділу переробки в Alpla, додає: «Ми дуже раді підтримати Henkel у переобладнанні його упаковки.

«Інвестиції в сучасні переробні структури можливі лише за наявності достатнього попиту на переробку з жовтого мішка з боку промисловості. «Хенкель» надсилає важливий сигнал».

Повідомляється, що «Хенкель» планує збільшити частку вторинної сировини із системи збору жовтих мішків, яка використовується в корпусах пляшок Pril. До 2025 року «Хенкель» прагне, щоб 100% її упаковки підлягали повторній переробці або повторному використанню.

Бертрам робить висновок: «Щоб забезпечити функціонування економіки замкнутого циклу в довгостроковій перспективі, важливо, щоб уся упаковка була придатна для вторинної переробки, щоб існували необхідна інфраструктура для переробки та відповідні технології, а також щоб утилізація використовувалася після споживання. використовується як стандарт для виробництва нової упаковки».

На початку цього року Henkel відновила асортимент Schauma свого бренду Schwarzkopf із легшими корпусами пляшок, які на 50% складаються з переробленого пластику, а також дизайном пляшки, який, очевидно, пропонує більш чітке та особистісне спілкування зі споживачем.